Započni pretraživanje
 base64Hash

Tu smo da vam pomognemo.

Pronađite odgovore na često postavljana pitanja o najmu za odmor, poput: rezervacija, otkazivanja, plaćanja, sadržaja, kućnih ljubimaca, prijave, odjave, sigurnosti i korištenja naše web stranice. Kliknite na kategorije ispod ili nas slobodno kontaktirajte u bilo kojem trenutku.

Booking

Kako mogu rezervirati smještaj za odmor?

Jednostavno unesite odredište svog putovanja u tražilicu zajedno sa željenim datumima i ukupnim brojem gostiju. Prikazat će vam se popis objekata dostupnih u tim terminima. Moći ćete dodatno suziti pretragu pomoću različitih filtara, kao što su sadržaji, cijena, lokacija itd. Kada odaberete ponudu koja vam odgovara, kliknite na "prikaži ponudu" za više detalja. Dostupnost objekta uvijek možete provjeriti i dobiti ukupnu cijenu boravka samostalno, jednostavnim odabirom datuma u kalendaru, dodavanjem broja gostiju i klikom na "rezerviraj sada". Rezervacija će biti potvrđena nakon što ispunite obrazac s osobnim podacima i pročitate te prihvatite uvjete koje postavlja pružatelj usluge.

Koje vrste rezervacija su dostupne?

Opcije rezervacije razlikuju se ovisno o uvjetima pružatelja i vlasnika smještaja. Smještaji označeni kao "ekspres" mogu se u potpunosti rezervirati na HomeToGo.co.uk. Smještaji koji imaju opciju "trenutna rezervacija" omogućuju vam da rezervirate i platite u samo nekoliko klikova na web stranici pružatelja usluge. Kod nekih pružatelja smještaja potrebno je prvo prihvaćanje vaše rezervacije. Takve ponude nazivaju se "obvezujući zahtjevi". Nastavit ćete kao kod standardne rezervacije, a vaš će zahtjev biti poslan pružatelju koji ga mora potvrditi. Nakon toga ćete dobiti potvrdu rezervacije od pružatelja s daljnjim informacijama. Ako pružatelj odbije vaš zahtjev, rezervacija neće biti obrađena i odmah će biti otkazana, bez naplate. Smještaji označeni kao "na upit" zahtijevaju da pošaljete upit vlasniku smještaja prije nego što rezervirate. Vlasnik mora provjeriti je li smještaj još uvijek dostupan u zadanom vremenskom okviru prije prihvaćanja vašeg zahtjeva. Ovaj zahtjev za rezervaciju obično nije obvezujući, tako da vaši podaci o plaćanju neće biti potrebni. Potrebni su samo vaši kontakt podaci kako bi vam vlasnik ili pružatelj mogao odgovoriti.

Kako mogu provjeriti je li smještaj još uvijek dostupan?

Dostupnost smještaja možete provjeriti unosom datuma putovanja i ukupnog broja gostiju. Ako je željeni period dostupan, prikazat će vam se i cijena. Ako ne možete unijeti datume u kalendar objekta, to znači da pružatelj usluge dopušta samo određene dane za dolazak i odlazak ili da minimalni traženi boravak nije ispunjen.

Postoje li određeni datumi dolaska i odlaska za smještajne objekte?

Većinu smještaja možete iznajmiti tijekom cijele godine na bilo koje željene datume. Neki vlasnici smještaja, međutim, imaju određene fiksne datume dolaska i odlaska koji su označeni crnom bojom, dok su već rezervirani/blokirani datumi označeni sivom bojom. Kao tražilica, HomeToGo ne može mijenjati ove datume. Savjetujemo vam da pretražujete s vašim željenim datumima putovanja kako bi prikazane ponude odgovarale vašim potrebama.

Postoji li minimalni boravak?

Neki smještaji mogu imati minimalni boravak (npr. 2 ili 7 noći). Ako gledate smještaj s minimalnim boravkom, odabir datuma će to naznačiti označavanjem mogućih dana dolaska ili odlaska crnom bojom. Nedostupni datumi uvijek su označeni sivom bojom.

Mogu li rezervirati/blokirati smještaj?

HomeToGo je tražilica koja prikuplja ponude brojnih partnerskih web stranica. Međutim, mi sami ne iznajmljujemo smještaje i stoga ne možemo blokirati datume putovanja.

Mogu li posjetiti smještaj za odmor prije rezervacije?

Iz sigurnosnih razloga nije moguće posjetiti smještaj koji vas zanima prije rezervacije. Međutim, ako imate bilo kakva pitanja u vezi s određenim smještajem, naš tim za korisničku podršku rado će vam pomoći i proslijediti vaš upit pružatelju usluge. Možete nas kontaktirati putem e-pošte na: info@hometogo.de

Imam li cijeli smještaj samo za sebe?

Imajte na umu da je uvijek navedeno u opisu ako vlasnik živi u smještaju ili ako su neki dijelovi smještaja zajednički s drugim gostima. Ako to nije navedeno, imat ćete cijeli smještaj samo za sebe.

Mogu li rezervirati dugoročno?

HomeToGo sada nudi smještaje koje možete rezervirati do godinu dana unaprijed.

Mogu li rezervirati više jedinica u istom kompleksu?

U većini slučajeva, smještaji prikazani na našoj web stranici su pojedinačne jedinice. Međutim, moguće je da neki oglasi opisuju smještaj unutar kompleksa s više jedinica. Ako želite rezervirati više od jedne jedinice u istom kompleksu, rado ćemo kontaktirati pružatelja usluge i provjeriti dostupnost drugih jedinica.

Je li grupama mladih odraslih osoba ili maloljetnicima dopušteno rezervirati smještaj?

Ovisno o pružatelju usluge smještaja, osoba koja vrši rezervaciju mora imati više od 18 godina. Točne uvjete o dobi možete pronaći u općim uvjetima naših partnera. Neki vlasnici smještaja ne prihvaćaju grupe gostiju mlađih od 18 godina, a te informacije nalaze se u opisu smještaja. Imajte na umu da za smještaje gdje ništa nije navedeno u opisu, treba poslati upit pružatelju usluge s navedenom dobi svakog putnika. Također, imajte na umu da može biti zatražen viši polog.

Mogu li promijeniti ukupan broj dozvoljenih gostiju u smještaju?

Općenito, ukupan broj gostiju prikazan u opisu ne može se prekoračiti niti mijenjati. Gotovo svi naši pružatelji usluga dopuštaju boravak djece do 3 godine bez dodatnih troškova. Molimo vas da uvijek potvrdite ovu informaciju s našim timom za korisničku podršku ili izravno s pružateljem usluge.

Mogu li kasnije izmijeniti ili otkazati svoju rezervaciju i kako to mogu učiniti?

Politiku otkazivanja za određeni smještaj možete pronaći pod "Uvjeti i odredbe" u opisu smještaja. Otkazivanja ili izmjene rezervacije općenito se moraju poslati u pisanom obliku, bilo putem e-pošte ili putem našeg online kontakt obrasca. Molimo vas da uključite referentni broj rezervacije i imajte na umu moguće naknade za otkazivanje. Obradit ćemo vaše otkazivanje ili izmjenu tijekom radnog vremena (pon-pet, od 10 do 13 sati i od 14 do 18 sati CET). Dobit ćete potvrdu o otkazivanju/izmjeni i račun za otkazivanje od specifičnog pružatelja usluga za smještaj.

Koja je politika otkazivanja za moju rezervaciju?

Politika otkazivanja postavlja uvjete i odredbe za slučaj kada gost otkaže svoju rezervaciju; određuje u kojim okolnostima gost ima pravo na povrat novca. Potvrdite politiku otkazivanja svog smještaja s pružateljem usluge ili vlasnikom. Imajte na umu: Politike otkazivanja razlikuju se ovisno o pružatelju usluge ili vlasniku smještaja. Prilikom rezervacije smještaja automatski prihvaćate njegovu politiku otkazivanja. Nisu sva otkazivanja podobna za povrat novca (bilo potpuni ili djelomični). Uvijek provjerite politiku otkazivanja prije rezervacije smještaja. Detalje o politici otkazivanja možete pronaći u svakoj ponudi pod GTC.

Što trebam učiniti ako primijetim nešto pogrešno kad stignem u smještaj?

Sastanite se s vlasnikom radi preuzimanja ključeva, zajedno obiđite smještaj i odmah riješite eventualne probleme. Ako ključeve dobijete na drugi način, odmah kontaktirajte vlasnika ako nešto nije u redu. U slučaju da nije dostupan, obratite se krajnjem ugovaratelju navedenom u vašoj potvrdi rezervacije.

Trebam li putno osiguranje ako rezerviram smještaj za odmor?

Slobodni ste odlučiti želite li kupiti putno osiguranje ili ne. Neki pružatelji usluga uključuju putno osiguranje uz rezervaciju, dok drugi nude mogućnost dodatnog osiguranja uz doplatu. U oba slučaja možete pronaći više informacija o strukturi troškova. HomeToGo ne nudi putno osiguranje.

Nudi li HomeToGo opciju pretraživanja s fleksibilnim datumima?

Imate dvije opcije za odabir datuma rezervacije u kalendaru: određene ili fleksibilne datume. Opcija fleksibilnih datuma omogućuje vam širi popis rezultata pretrage kako biste mogli usporediti ponude i pronaći najbolju ponudu.

Može li mi HomeToGo poslati ponude temeljene na mojim preferencijama/potrebama?

Mi smo tražilica koja prikuplja i filtrira smještaje za odmor s brojnih partnerskih web stranica. Jednostavno unesite odredište putovanja u tražilicu i koristite filtre prema svojim preferencijama – poput datuma putovanja i sadržaja – putem izbornika. Budući da nismo klasična putnička agencija, ne možemo slati personalizirane ponude smještaja prema vašim željama. Inspiraciju možete pronaći na našoj web stranici putem sljedeće poveznice: https://www.hometogo.co.uk/inspiration/

Koga mogu kontaktirati ako imam problem s rezervacijom?

Prije putovanja: Molimo kontaktirajte naš tim za korisničku podršku.

Tijekom putovanja: Molimo kontaktirajte vlasnika ili pružatelja smještaja izravno.

Kako mogu spremiti svoje omiljene smještaje?

Kada ste na stranici ponude, svoje omiljene smještaje možete spremiti klikom na simbol "srca". Smještaj će tada biti dodan na vašu listu želja, kojoj možete pristupiti u gornjem desnom kutu stranice. Ponudu smještaja također možete podijeliti klikom na "dijeli" kako biste dobili poveznicu koju možete podijeliti s prijateljima i obitelji.

Payment

Koje metode plaćanja mogu koristiti za plaćanje svog smještaja za odmor?

Svaki smještaj ima detaljan opis svojih sadržaja i svih dodataka koji su uključeni ili se mogu dodatno rezervirati. Ako niste sigurni u vezi s određenom stavkom, molimo kontaktirajte naš tim za korisničku podršku.

Kada trebam platiti svoju rezervaciju?

Politike plaćanja ovise o uvjetima pružatelja usluge ili vlasnika smještaja. Neki mogu tražiti da platite cijeli iznos naknade za najam odjednom, dok će drugi tražiti da platite određeni postotak ukupne naknade unaprijed, a preostali dio na kraju boravka. Možda ćete također trebati platiti polog uz naknadu za rezervaciju (ako već nije uključen). Uvijek provjerite uvjete kao i politike plaćanja prije rezervacije. Trebali biste dobiti sažetak tih informacija u detaljima svoje rezervacije.

Postoje li dodatne naknade za plaćanje?

Dodatne naknade navedene su u detaljnom opisu ponude i/ili u strukturi troškova, kao i u detaljima vaše rezervacije i ugovoru. U nekim smještajima troškovi struje, vode, grijanja i klima uređaja nisu uključeni u cijenu. Način plaćanja ovisi o pružatelju usluge. Najčešći načini plaćanja su fiksna dnevna tarifa, unaprijed plaćena naknada za potrošnju ili plaćanje nakon boravka na temelju stvarne potrošnje. Ako je zatražena unaprijed plaćena naknada za potrošnju, stvarni trošak bit će izračunat nakon provjere ukupne potrošnje gostiju. Zatim će razlika biti vraćena putem iste metode plaćanja kojom je izvršena uplata.

Što je polog i kada ga mogu dobiti nazad?

Polog je predujam koji se daje unaprijed i kojeg vlasnik smještaja zadržava tijekom vašeg boravka. Vlasnik može koristiti taj novac u slučaju da prouzročite štetu na smještaju. Ako nema štete, dobit ćete cijeli polog nazad na kraju boravka.

Što ako postoji drugačija cijena na HomeToGo nego kod pružatelja usluge?

Cijena na web stranici pružatelja usluge uvijek je točna. HomeToGo vodi računa o točnosti cijena, pa ako primijetite bilo kakve razlike u cijenama, dobrodošli ste javiti nam. Slobodno nam pošaljite poruku na: info@hometogo.de

Jesu li cijene rezervacija podložne pregovorima?

Prikazane cijene nisu podložne pregovorima, bez obzira na datume rezervacije ili broj osoba. Cijene određuju naši pružatelji usluga, koji su također krajnji ugovaratelji vaše rezervacije. Savjet: Ako imate određeni budžet za svoj odmor, prilagodite raspon cijena putem filtra "Cijena."

Nudi li HomeToGo popuste?

HomeToGo je tražilica za smještaje za odmor, a ne krajnji ugovaratelj. Cijene primamo izravno od relevantnog pružatelja usluge. Svaki popust koji nudi pružatelj također će biti automatski prikazan na našoj web stranici. HomeToGo ne nudi nikakve vrste popusta, bez obzira na datume, dugoročne rezervacije ili broj osoba.

Jesu li moji podaci o plaćanju sigurni?

Ista pravila koja vrijede za svaku drugu transakciju primjenjuju se i prilikom rezervacije smještaja za odmor. Pobrinite se da imate SSL vezu kada unosite svoje bankovne podatke. Većina preglednika prikazuje ikonu lokota u adresnoj traci, koja vam daje više informacija o šifriranoj vezi.

Amenities

Koji su sadržaji uključeni u moj smještaj za odmor?

Svaki smještaj ima detaljan opis svojih sadržaja i svih dodataka koji su uključeni ili se mogu dodatno rezervirati. Ako niste sigurni u vezi s određenom stavkom, molimo kontaktirajte naš tim za korisničku podršku.

Kako mogu filtrirati posebne sadržaje?

Koristite naše dinamičke filtre koji će vam pomoći da pronađete najbolji smještaj za odmor prema vašim potrebama: npr. možete aktivirati filter "bazen" kako biste našli samo smještaje koji imaju bazen. Možete odabrati onoliko filtara koliko želite kako biste našli savršen smještaj za odmor. Ako tražite smještaj koji dopušta kućne ljubimce i ima balkon, možete odabrati "pet-friendly" i "balkon". Svi filteri dostupni su na stranici s rezultatima pretrage.

ChatGPT: ChatGPT Moram li platiti dodatnu naknadu za korištenje sadržaja u svom smještaju za odmor?

Ako nije navedeno, svi sadržaji i dodaci objekta uključeni su u ukupnu cijenu. Imajte na umu da mogu biti primijenjene dodatne naknade (fiksna cijena ili ovisno o potrošnji) za određene sadržaje. Sve informacije o dodatnim naknadama (opcionalnim i obveznim) možete pronaći u raspodjeli troškova.

Mogu li dobiti dodatne fotografije objekta?

HomeToGo je tražilica koja prikuplja ponude s brojnih partnerskih web stranica. Međutim, mi sami ne iznajmljujemo smještaje i sve informacije, cijene, recenzije i fotografije dobivamo od relevantnog pružatelja usluge. Stoga nismo u mogućnosti pružiti dodatne fotografije.

Kako se izračunava udaljenost prikazana u opisu?

Udaljenosti prikazane na stranici objekta uglavnom su izračunate zračno, direktnom linijom. Uvijek možete jednostavno procijeniti područje provjerom integrirane karte. Ako imate bilo kakvih sumnji, molimo kontaktirajte naš tim za korisničku podršku.

Mogu li dobiti krevetić/visoku stolicu za svoje dijete?

Većina smještaja nudi ovu uslugu. Imajte na umu da ovo može generirati dodatne troškove. Ako ste zainteresirani za ponude smještaja koje uključuju krevetić, dodajte filter "Krevetić" u izborniku sadržaja.

Što trebam učiniti ako oštetim ili slomim nešto u smještaju za odmor?

Ako oštetite ili slomite nešto u smještaju za odmor u kojem boravite, ostanite mirni i kontaktirajte vlasnika smještaja. Ako je oštećeni predmet potrebno odmah popraviti ili zamijeniti, vlasnik će vas uputiti kako dalje postupiti. Također, možete provjeriti pokriva li vaše putno osiguranje ili osiguranje od osobne odgovornosti štetu. Imajte na umu da vlasnik može zadržati dio ili cijeli vaš polog kako bi pokrio nastalu štetu.

Pets

Kako mogu pronaći smještaj koji prihvaća kućne ljubimce?

Ako smještaj koji tražite mora biti pet-friendly, ovu opciju moći ćete odabrati prilikom pretraživanja idealnog smještaja za odmor. Ako smještaj nije označen ovom opcijom, to znači da kućni ljubimci nisu dopušteni.

Koliko kućnih ljubimaca je dopušteno u smještajima za odmor?

Pronađite ukupni broj kućnih ljubimaca koji su dopušteni na nekretnini pod karticom "Gosti". Ako želite donijeti više kućnih ljubimaca od ukupnog broja koji je naveden u ponudi, zahtjev mora biti proslijeđen pružatelju usluge i prihvaćen prije nego što izvršite rezervaciju. Zahtjev mora uključivati vrstu i težinu vašeg kućnog ljubimca.

Moram li pružiti potvrde o cijepljenju ako putujem sa svojim kućnim ljubimcima?

Ako putujete unutar zemlje sa svojim kućnim ljubimcem, neki savezi zahtijevaju pregled na bjesnilu unutar određenog broja dana prije putovanja. Provjerite to unaprijed prije svog putovanja. Ako putujete međunarodno sa svojim kućnim ljubimcem, možete se uvjeriti da vaš ljubimac ispunjava uvjete za zemlju odredišta i da je dovoljno zdrav za putovanje. Zahtjevi mogu uključivati: krvne testove, cijepljenja i mikročipove za identifikaciju. Ujedinjeno Kraljevstvo ne zahtijeva da vaš kućni ljubimac bude identificiran mikročipom, ali se preporučuje.

Jesu li svi tipovi kućnih ljubimaca dopušteni?

Obično, pet-friendly smještaji odnose se na mačke i pse. Ako želite donijeti egzotične životinje poput pauka, zmija itd., to mora biti zatraženo od pružatelja usluge. Napomena: određene pasmine pasa mogu biti klasificirane kao opasne i stoga nisu dopuštene u smještajima. Molimo vas da uvijek provjerite relevantne klasifikacije u svojoj matičnoj zemlji i zemlji odredišta.

Što trebam učiniti ako moj kućni ljubimac ošteti nešto u smještaju za odmor?

Ako vaš kućni ljubimac prouzroči štetu, obavijestite vlasnika. Ako oštećeni predmet treba odmah popraviti ili zamijeniti, vlasnik će vam savjetovati kako dalje postupiti. Također provjerite može li vaše putno osiguranje ili osobno osiguranje od odgovornosti pokriti štetu. Imajte na umu da vlasnik može zadržati dio vašeg pologa za nastalu štetu.

Check-in & check-out

Kako mogu saznati vrijeme prijave i odjave za moj smještaj za odmor?

Vrijeme prijave i odjave morate dogovoriti s pružateljem usluge nakon rezervacije. U nekim slučajevima, možete izravno razgovarati s vlasnikom o personaliziranim vremenima prijave i odjave, dok neka imanja dopuštaju samo određene vremenske intervale. Ako je to slučaj, ovu informaciju možete pronaći u Uvjetima i odredbama pružatelja smještaja.

Kako mogu dobiti ključeve od nekretnine?

Za razliku od hotela, samostalni smještaj za odmor nema recepciju. Stoga, morate se dogovoriti s vlasnikom smještaja o vremenu i mjestu za preuzimanje ključeva ili slijediti upute koje su navedene u detaljima vaše rezervacije. Isto vrijedi i za vraćanje ključeva vlasniku smještaja na kraju vašeg boravka.

Do kada mogu izvršiti prijavu?

Provjerite vrijeme prijave i odjave u potvrdi pružatelja usluge. Ako vaš dolazak ne odgovara vremenu prijave, molimo vas da kontaktirate pružatelja usluge ili nositelja ključeva radi dogovora. Imajte na umu da dodatni troškovi mogu biti primijenjeni za kasnu prijavu.

Možete li mi pružiti kontakt podatke vlasnika nekretnine?

Molimo vas da imate na umu da, iz razloga privatnosti, ne možemo pružiti kontakt podatke vlasnika nekretnine dok rezervacija ne bude dovršena. Međutim, naš tim za podršku je u potpunosti dostupan za sva pitanja koja imate u vezi s nekretninom.

Na kojem jeziku trebam komunicirati s vlasnikom nekretnine?

Ako iznajmljujete nekretninu koja se nalazi u inozemstvu, a vlasnik nije naveo svoj odabrani jezik, možete vlasniku poslati poruku na engleskom jeziku kao i na lokalnom jeziku. Poruke se mogu automatski prevesti pomoću besplatnih alata za prijevod, stoga jezik ne bi trebao biti prepreka.

Mogu li dobiti točnu adresu svog smještaja za odmor?

Iz sigurnosnih razloga ne pružamo točne adrese. Uvijek možete provjeriti približnu lokaciju smještaja putem naše integrirane karte. Napomena: možete povećati prikaz za bolji pregled područja ili prebaciti na hibridni prikaz. Za daljnje upite, slobodno kontaktirajte naš tim korisničke podrške na: info@hometogo.co.uk

Koje putne dokumente trebam ponijeti?

Kada putujete unutar zemlje, preporučujemo da:

  • Uvijek putujete sa svojom osobnom iskaznicom izdana od države.
  • Ponijeti ugovor o najmu zajedno s kontakt podacima vlasnika.
  • Ponijeti podatke o osobnom osiguranju u slučaju nezgode. Imati ove informacije pri ruci uštedjet će vam vrijeme i smanjiti stres u slučaju problema.

Ako putujete međunarodno, bit će vam potrebna putovnica.

Mogu li otkazati rezervaciju nakon što stignem na imanje ako primijetim nešto nepravilno?

Otkazivanje rezervacije nakon dolaska na odredište bila bi iznimna situacija. Ako do toga dođe, preporučujemo da izravno razgovarate s vlasnikom i, ako je moguće, prošetate zajedno kroz vaš najam kako biste odmah riješili potencijalne probleme.

Moram li očistiti smještaj prije nego što odem?

Ovisno o uvjetima smještaja i opcijama koje ste odabrali, usluga čišćenja i pripadajuća naknada mogu se primijeniti. Naknade za čišćenje obično su uključene u ukupnu cijenu vaše rezervacije. Za više informacija provjerite uvjete smještaja i detalje rezervacije.

Trust

Kako mogu biti siguran da je nekretnina kao što je oglašeno?

Pružatelji usluga ulažu puno truda u prepoznavanje i uklanjanje lažnih oglasa. Putnici bi trebali tražiti što više informacija prije rezervacije, provjeriti je li stranica za plaćanje sigurna s SSL vezom te izbjegavati sumnjive metode plačanja ili zahtjeve za osobnim podacima. U slučaju sumnje, možete kontaktirati našu korisničku podršku.

Kako mogu izbjeći prijevaru s najmom smještaja?

Koraci koje možete poduzeti kako biste izbjegli prijevaru s najmom smještaja:

  • Ne pristajte plaćati svoj smještaj putem novčane uputnice, slanjem gotovine poštom ili instant prijenosom novca poput Western Uniona, jer takve transakcije nisu pratljive i često nisu pouzdane.
  • Zatražite više detalja o nekretnini ako nedostaju.
  • Zatražite detaljan ugovor koji navodi uvjete, što vas može zaštititi u slučaju spora. Pružatelj usluge ili vlasnik koji vam ne ponudi ugovor ne bi trebao biti pouzdan.

Kako se moji osobni podaci koriste?

Općenito, osobni podaci se prikupljaju samo kada ih vi sami pružite kreiranjem korisničkog računa, slanjem zahtjeva za rezervaciju ili kontaktiranjem web stranice putem e-pošte ili kontakt obrasca. U svim slučajevima, vaši osobni podaci bit će tretirani kao strogo povjerljivi. Za više informacija, molimo vas da provjerite politiku privatnosti danej web stranice.

Gdje mogu pronaći ocjene/recenzije smještaja?

HomeToGo prikuplja ocjene i komentare izravno od pružatelja usluga smještaja. Ocjene/recenzije prikazane su u odjeljku za recenzije svake ponude smještaja. Nakon što boravak u smještaju završi, korisnicima HomeToGo-a traži se da ocijene svoje iskustvo putem ankete. Takve ocjene/recenzije potom se uključuju u odjeljak za recenzije ponude smještaja i označene su kao verificirane od strane HomeToGo-a.

List with HomeToGo

Kako mogu dodati svoju nekretninu na HomeToGo?

Ako želite da vaš smještaj bude prikazan na našoj platformi, možete ga dodati na jednu od naših partnerskih web stranica i on će se pojaviti u našim rezultatima pretraživanja. Nekretninu možete dodati na partnerske web stranice po vašem izboru. Ovo su neki od naših partnera: https://www.hometogo.co.uk/partner/. Ako ste upravitelj nekretninama koji nudi smještaj na vlastitoj web stranici i želite koristiti HomeToGo kao dodatni kanal distribucije, molimo vas da kontaktirate naš tim za odnose s partnerima na partner@hometogo.co.uk.

Zašto moja nekretnina nije vidljiva na HomeToGo?

Kao meta pretraživač za najam smještaja, agregiramo nekretnine naših partnera na našim web stranicama putem XML feeda. Ako vaša nekretnina nije vidljiva, savjetujemo vam da izravno kontaktirate partnersku web stranicu kako biste provjerili je li informacija podijeljena s HomeToGo.

Contact

Kako mogu kontaktirati korisničku podršku HomeToGo?

Možda putujete, ali naša podrška je ovdje za vas! Ako imate pitanja za nas, evo kako možete ostati u kontaktu:

  • Koristite live chat za trenutnu podršku.
  • Pošaljite svoje upite ili povratne informacije putem kontakt obrasca.

Vaše zadovoljstvo naš je cilj! Javite nam se u bilo kojem trenutku—tu smo da osiguramo da vaše putovanje bude bez problema.

Kako se mogu odjaviti s newslettera/ponuda nekretnina?

Ako više ne želite primati naš newsletter, možete se odjaviti u bilo kojem trenutku klikom na link za odjavu na dnu svakog newslettera. To će otvoriti web stranicu na kojoj možete potvrditi da želite prestati primati newsletter.

image-tag