Započni pretraživanje
 base64Hash

Kako platforma funkcionira

Naša uloga

HomeToGo djeluje kao tržište s najvećim izborom smještaja za odmor u ponudi različitih pružatelja koji surađuju s nama. Naše tržište uspoređuje ponude tih pružatelja u nekoliko sekundi i predlaže ih vama prema dolje navedenim kriterijima klasifikacije. Tržište integrira široki inventar u jednoj jednostavnoj pretrazi te omogućuje korisnicima rezervaciju smještaja od raznih pružatelja, bilo na vanjskim stranicama pružatelja ili izravno na platformi HomeToGo.

HomeToGo prima proviziju od povezanih pružatelja rezervacija za svako uspješno posredovanje u rezervaciji ili za generiranje upita ili klika. HomeToGo ne sklapa ugovor o rezervaciji s gostima. Ugovori o najmu sklapaju se izravno s pružateljem usluge i/ili vlasnikom nekretnine, bez obzira na to jeste li preusmjereni na web stranicu pružatelja za završetak rezervacije ili ste svoje podatke o rezervaciji unijeli izravno na našoj platformi (u tom slučaju prosljeđujemo informacije pružatelju, prema kojemu preuzimate obvezu plaćanja iznosa rezervacije).

Sve pritužbe u vezi s vašim najmom, zahtjevi za otkazivanje ili povrat novca trebali bi se stoga uputiti pružatelju usluge. Međutim, mi ćemo učiniti sve što je moguće kako bismo vam pomogli s takvim zahtjevima, ako je to moguće. Za više pojedinosti pogledajte naše Uvjete korištenja.

Kako se odabiru ponude koje prikazujemo na našoj platformi?

Ponude koje predlažemo nisu sveobuhvatne. Suradjujemo s tisućama pouzdanih pružatelja usluga. Da bi njihove ponude bile uvrštene, ovi pružatelji moraju nuditi turistički smještaj za najam ili omogućiti vlasnicima (profesionalnim ili neprofesionalnim) da nude smještaj za najam i sklapaju ugovore o najmu putem njih. Naši pružatelji plaćaju nam prema uvjetima ugovora koji sklapamo s njima. Pružatelji koji ne plaćaju HomeToGo nisu uvršteni. Ponude naših pružatelja također mogu biti uklonjene ako pružatelj ne poštuje uvjete našeg ugovora, ako ugovor istekne ili iz drugih pravnih razloga.

Metoda i učestalost ažuriranja ponuda

Cijene i informacije o ponudama prikazane na našoj platformi određuju i pružaju naši pružatelji usluga putem aplikacijskih programskih sučelja (API-ja), statičkih feedova ili drugih tehničkih alata. Pružatelji su isključivo odgovorni za točnost tih cijena i informacija, što mi ne možemo jamčiti.

Informacije o ponudama ažuriraju se na isti način, najmanje jednom dnevno.

Kako su ponude rangirane?

Redoslijed rangiranja ponuda također će biti određen prema vašim odabranim preferencijama za rangiranje:

Popularnost: Zadano rangiranje temelji se na popularnosti ponude. Naš algoritam za samoučenje rangira ponude prema njihovoj relevantnosti za gosta, uzimajući u obzir povratne informacije ili očekivanja koja je gost dao o našoj usluzi (npr. lokacija nekretnine, broj gostiju, cijena, preferencije, željeni sadržaji itd.). Cilj je osigurati da rezultati pretrage odgovaraju potrebama gosta.

Najbolja vrijednost: Podskupina najrelevantnijih ponuda odabire se i rangira od najniže do najviše cijene. Cijena se prikazuje po boravku (ili po noći, ako je tako odabrano) ovisno o vašem izboru i prema broju naznačenih gostiju.

Rangiranje ponuda na stranicama s rezultatima pretraživanja na našoj platformi temelji se na dinamičkom algoritmu za samoučenje koji se razvija tijekom vremena i može varirati prema različitim čimbenicima, kao što su:

  • Specifična kombinacija kriterija pretraživanja koje unesete na našoj platformi. Ovi kriteriji mogu uključivati varijable kao što su odredište, cijena, broj gostiju, vrsta smještaja, specifične pogodnosti nekretnine (npr. prisutnost bazena).
  • Kvaliteta ponuda. Nakon što su ponude usklađene prema kriterijima pretraživanja, druge kvalitativne karakteristike, poput popularnosti ponude, pogodnosti ili interakcija korisnika (npr. koliko je puta ponuda kliknuta i/ili su detalji prikazani), utječu na konačni redoslijed rangiranja ponuda.
  • Provizija koju HomeToGo prima od pružatelja. Provizija također utječe na prikaz i redoslijed rezultata pretraživanja, iako nije prevladavajući faktor i uvijek se koristi u kombinaciji s drugim čimbenicima.

Zaključno, misija HomeToGo-a je pružiti gostima informacije i alate koji će im pomoći pronaći idealan smještaj među velikim brojem dostupnih ponuda.

Recenzije

Recenzije o iskustvima smještaja daju korisnici koji su rezervirali na našoj platformi (označeni kao Verificirani gost od strane HomeToGo) i/ili naši pružatelji usluga (s naznačenom oznakom). Konačna ocjena u zvjezdicama (do maksimalno 5) predstavlja jednostavni prosjek svih dostupnih ocjena za određenu ponudu (zbrojimo sve ocjene i podijelimo taj zbroj s brojem dostupnih ocjena). U rijetkim slučajevima ocjena u zvjezdicama koju pruži jedan od naših pružatelja može biti zaokružena prema gore od strane pružatelja, što može rezultirati razlikom u usporedbi s njihovim vlastitim sustavom.

Recenzije prikupljene od strane naših pružatelja ne mogu biti izravno provjerene s naše strane - vjerujemo našim pružateljima da provjere njihovu autentičnost. Ako je recenzija prikupljena od korisnika koji je rezervirao putem naše platforme i koji je (prema našem najboljem saznanju) boravio u smještaju, prikazat će se oznaka Verificirani gost od strane HomeToGo. Stoga, recenzija Verificiranog gosta od strane HomeToGo potječe od korisnika koji je rezervirao na našoj platformi, čime se osigurava da samo stvarni gosti mogu podnijeti recenziju (detalji rezervacije i recenzije moraju biti identični).

Ako ime osobe koja je podnijela recenziju nije dostupno, prikazujemo "Gost". Prikazane recenzije mogu biti ocjene u zvjezdicama s ili bez teksta, ili recenzijski tekstovi bez ocjena u zvjezdicama, ovisno o tome što dobivamo od korisnika koji su rezervirali ili od naših pružatelja usluga. Možemo prikazati prosjek ocjena u zvjezdicama od naših pružatelja, dok se ukupna ocjena može izračunati na temelju dodatnih ocjena. Za neke ponude prikazuju se samo recenzije od određenog pružatelja.

Ukupna ocjena ponude može uključivati više podkategorija. Ocjena po podkategoriji je jednostavni prosjek svih dostupnih ocjena za tu podkategoriju, uzimajući u obzir sljedeća pitanja:

  • Čistoća: Je li smještaj bio uredan i organiziran pri dolasku?
  • Opremljenost: Je li smještaj imao sve potrebne uređaje i pogodnosti koje su bile oglašene?
  • Gostoljubivost: Jeste li se osjećali dobrodošlo?
  • Ukupni dojam: Je li smještaj izgledao uredno izvana?
  • Lokacija: Je li blizu atrakcijama?
  • Cijena/vrijednost: Jeste li dobili dobru vrijednost za novac?

Definicije koje koriste naši pružatelji usluga mogu se razlikovati od gore navedenih pitanja, dok mi zadržavamo vlastitu interpretaciju. Istinitost tekstova recenzija nije provjerena. Međutim, možemo ukloniti recenzije ako postanemo svjesni da je recenzija lažna ili uključuje nezakonit, osobni ili klevetnički sadržaj (npr. govor mržnje, diskriminacija, prijetnje, uvredljiv jezik). Mjere se mogu poduzeti protiv recenzenata koji se ponašaju neprikladno, osobito na nezakonit način.

Osim toga, mogu se prikazati i recenzije naših usluga na platformi koje su prikupljene putem alata za prikupljanje recenzija (poput reviews.io).

image-tag